Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Må det nu hålla i sig...

Av luddeli - 28 juli 2011 00:28

Idag har jag varit så glad. Vet egentligen inte varför för problemem e inte ännu lösta o det e mycket hit o dit men jag vet inte kanske man har försonats med känslorna. Gjorde kycklingsallad till middag med baguette o sånt. Det är såååå gott. Jag gör inte den "klassiska" utan använder mig knappt alls av sallad. Jag brukar ha lite ruccola sallad sen har jag massa olika frukter som mango, päron, äpple etc sen det vanliga gurka, tomat, ägg, rödlök och ost:-) i love it.

Imorgon så blir det vitbergsbadet hela långa dagen om nu inte lillan har feber vill säga. Hade velat hitta på någotmed hela familjen i helgen för det händer tyvärr inte allt för ofta så får se vad det kan bli. Nu har jag gjort mig redo för morgondagen så kanske man skulle överraska sig själv o lägga sig tidigt;-)

godnatt...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av luddeli - 1 augusti 2011 01:36

Lillan är frisk nu och det märks kan jag säga. Jag kände idag hur slut jag är och framförallt hur tungt det är. När hon nu varit sjuk o haft närmare 40 grader i feber så har hon ju legat som hela tiden (vilket e mycket ovanligt). I morse vaknade hon ...

Av luddeli - 30 juli 2011 02:22


Äntligen fått hem den nya bilen. Man är egentligen ganska bortskämd när man tänker efter. Vi ville verkligen ha ac  i den för det hade vi inte i den förra.....men va fan veva ner rutor, gör som alla gjort förr:P. Men det e ganska skönt att kunna köra...

Av luddeli - 29 juli 2011 02:53


vi var ju då på badet idag. Jag, lillan, en kompis o hennes dotter sen mötte vi upp en annan vän där. Det var väldigt varmt. Hade smörjt in mig med brun utan sol krämen som jag tipsade om tidigare för sen jag fick barn tycker jag att jag har svårare ...

Av luddeli - 27 juli 2011 10:13


Jag vågar knappt säga det men jag tror att saker och ting börjar ljusna....peppar peppar. Ska inte säga mera om det för då rasar det väl. Idag är det iaf soligt ute, lillan e fortfarande sjuk och jag känner mig glad idag. Ska springa iväg på affären ...

Av luddeli - 27 juli 2011 03:11

Klockan är nu 03,12. Borde jag inte sova kanske, ne men det blir då inte av det e så mycket som snurrar så det känns som om man inte har tid. Imorgon blir det lite stressigt ska iväg på dagen (utan bil) och handla, har jag tur kommer en kompis så jag...

Ovido - Quiz & Flashcards